Зустріч випускників-маркетологів Луцького НТУ – факультет бізнесу

У Луцькому НТУ відзначили 10-ту річницю першого випуску спеціальності «Маркетинг»

З нагоди 10-ї річниці першого випуску спеціальності «Маркетинг», 18 травня у стінах факультету бізнесу Луцького НТУ відбулася урочиста зустріч викладачів із випускниками. Окрім того, маркетологів запросили до участі у тематичному круглому столі «Маркетинг та інновації у системі бізнесу».

Передусім, привітав перших випускників-маркетологів Луцького НТУ директор Волинського обласного центру зайнятості Роман Романюк, який свого часу теж навчався на факультеті бізнесу даного ЗВО:

«Я теж випускник «політеху», нашого рідного університету. Дуже приємно повернутися у рідні стіні і побачити з приємністю уже трохи інші аудиторії. Дуже важливо, що університет розвивається, запрошує випускників, дає життя і можливості для кожного з нас. Сьогодні я займаюся тим, що є важливим для усіх, особливо для випускника із дипломом: ринком праці, працезакріпленням, роботодавцями і просто… роботою. Дуже приємно спілкуватися з колегами з Луцького НТУ, бо вони ніколи не опускали рук і завжди використовували усі можливості й досягали вершин. Тож я бажаю і вам досягати тільки вершин, завжди рухатися і бути націленими лише вперед, тільки вгору і тільки до перемог. Щиро вас вітаю як друзів, як колег і бажаю більше посміхатися й радіти».

Потому до вітального слова запросили проректора із науково-педагогічної роботи Луцького НТУ Валентина Талаха, який зазначив, що дуже полюбляє подібні зустрічі, адже у цей час можна подивитися на випускників і порадіти за них.

«Я дуже люблю такі заходи, бо можна подивитися на вас і порадіти, адже сюди не прийдуть ті, в кого не склалося життя. Я вас радий бачити, дуже хочу почути про вас і ваше життя. Не бійтеся висловитися, що ви про нас думаєте, бо це стане лише покращенням нашої подальшої діяльності. Вітаю вас у цих стінах, тому що дійсно тут пройшли кращі роки вашого життя і нехай усі ваші наміри, які ще не збулися, обов’язково здійсняться», – наголосив проректор.

Потому привітала перших маркетологів Луцького національного технічного університету випускниця кафедри менеджменту і маркетингу, а нині декан факультету бізнесу Надія Хвищун:

«Сьогоднішня зустріч – це зустріч тих випускників, у кого я сама викладала. За цих 10 років на кафедрі відбулося чимало змін, але всі вони спрямовані лише на позитив і цього року за результатами студентської науки кафедра маркетингу зайняла перше місце. Ми маємо перемоги на Всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт, перемогу на Всеукраїнській олімпіаді з маркетингу, наші дипломні роботи носять практичний характер і перемагають на всеукраїнському конкурсі. Мабуть бажання викладачів розвиватися, самовдосконалюватися, розвивати вас і виходити за межі зони комфорту призвело до того, що вони кращі і випускники наші найкращі. Надіюся, що сьогодні ми про вас почуємо, бо знаю, що серед вас є директори, люди, які займаються відкриттям нових справ, просувають проекти на ринку. Точно знаю, що усі ви успішні і з позитивом згадуєте ваше навчання в університеті, тому чекаємо в гості не лише на святкування десятої річниці, а щодня… кава та чай у деканаті – забезпечені», – підкреслила декан.

Своєю чергою, привітала своїх випускників завідувач кафедри маркетингу Луцького НТУ Валентина Морохова, яка зауважила, що випускники для викладачів – це багатство і здобутки:

«Наші випускники – це наше багатство і наші здобутки. Протягом цього тижня в університеті тривають Дні науки і кожна кафедра себе презентує, розповідає про свої досягнення і нашій кафедрі також було що сказати, адже ми маємо гідні результати. Цього року у нас десята річниця випуску наших маркетологів-бакалаврів, наступного року ми зустрічатимемо випускників-магістрів і тому сьогодні у нас велике свято, яке ми вирішили поєднати із науковою частиною – круглим столом, де ви зможете показати практику, розповісти як ви застосовуєте всі ті знання і навички, які здобули у нас в університеті».

Крім того, Валентина Морохова пригадала слова відомого маркетолога Пітера Друкера, котрий сказав: «Лише маркетинг та інновації приносять підприємству прибуток, а все решта – це витрати». Тож, завідувач кафедри додає, що випускники-маркетологи повинні пишатися своєю професією, адже саме від них залежить чи буде прибутковим і ефективним підприємство та на скільки застосовуватимуться на ринку інновації.

Потому Валентина Морохова розповіла про успіхи й досягнення кафедри впродовж 10 років, яка до речі, раніше звалася кафедрою менеджменту та маркетингу. Зокрема, саме 2004 року відбувся перший набір студентів за спеціальністю «Маркетинг», які випустилися із ВИШу у 2008 році. Саме тоді було ліцензовано підготовку фахівців з маркетингу за ОКР «Спеціаліст» та «Магістр». Уже наступного, 2009 року, здійснено перший випуск магістрів з маркетингу. Нещодавно, у 2017 році, була запроваджена підготовка фахівців денної та заочної форм навчання на кафедрі  маркетингу Луцького НТУ, яка проводиться за двома спеціальностями: 075 «Маркетинг» (освітні рівні «Бакалавр», «Магістр») за спеціалізаціями: «Маркетинг», «Інтернет – маркетинг» (освітній рівень «Магістр») та 073 «Менеджмент» (спеціалізація «Управління інноваційною діяльністю» освітній рівень «Магістр»).

Крім того, кафедра бере активну участь у міжнародній співпраці, зокрема налагоджені тісні взаємини із Полєським державним університетом (м. Пінськ, Білорусь); Вищою школою Оствестфалія Ліппе (м. Лемго, Німеччина); Вищою державною східноєвропейською школою в Перемишлі (м. Перемишиль, Польща); WSEI (Вища школа економіки та інновацій) (Польща), Люблінською Політехнікою, (м. Люблін, Польща); Католицьким Університетом Любельським ім. Івана Павла II (м. Люблін); Вищою школою міжнародних відносин і суспільної комунікації (м. Хелм, Польща); Бреським державним технічним університетом (м. Брест, Білорусь); Політехнічним інститутом Браганса (Португалія); Вищою школою менеджменту (м. Барселона, Іспанія) та ін.

Нині студенти мають змогу навчатися за програмою подвійного диплому. В рамках програми обміну «Еразмус» кафедра маркетингу тісно співпрацює із Університетом «Люблінська Політехніка», Політехнічним інститутом Браганси, Вищою школою менеджменту (м. Барселона, Іспанія).

Найцікавішим моментом презентації для випускників кафедри стала демонстрація світлин, на яких вони змогли помітити себе та своїх одногрупників у студентські часи.

Потому студенти-випускники розповіли про себе: де вони зараз працюють, як склався їхній професійний та особистий життєвий шлях, поділилися досвідом власного успіху. Після чого маркетологи долучилися до круглого столу, у рамках якої презентували власні дослідження щодо реалій і перспектив маркетингу в агробізнесі, професійного шляху, підтримки зв’язків з клієнтами, особливостями маркетингу на галузевому ринку, а також розповіли про сучасні тренди інтернет-маркетингу.

Поділитися текстом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *