ЖВАВІ ДИСКУСІЇ ТА ДРУЖНЯ АТМОСФЕРА НА VІ МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ З МАРКЕТИНГОІВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

29 березня 2019 року відбулася VІ міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки».

Під час конференції обговорювалися теорія та практика маркетингового управління підприємствами, практична реалізація засад маркетингового менеджменту на міжнародному та регіональному рівнях, організаційне, кадрове, фінансово-облікове, логістичне та інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств, інноваційно-управлінські засади розвитку підприємств.
Відкрила пленарне засідання завідувач кафедри маркетингу Луцького НТУ к.е.н., проф. Морохова В.О. Учасників конференції привітали проректор з науково-педагогічної роботи Луцького НТУ к.т.н., доцент Шимчук С.П., декан факультету бізнесу к.е.н., доц. Хвищун Н.В.

З доповіддю на пленарному засіданні виступив спеціаліст з партизанського маркетингу, рекламна агенція PaRtyzan Жичук Микола, що приділив увагу пиатнням брендингу та бренду. З виступом на тему «Оmni-channel в рітейлі як новий тренд клієнтського сервісу» тримав слово керівник інтернет-магазину мережі «Наш Край» Кондратенко Антон. Також серед запрошених бізнес-експертів та гостей конференції з доповіддю на пленарному засіданні виступили SMM-спеціаліст Гаранчевська Ірина, маркетинг-консультант, інтернет-маркетолог, serm, hr-marketing Гаврилюк Роксолана, практикуючий маркетолог Ковтонюк Роман.

На конференції цікавими та такими, що викликали жваву дискусію, були доповіді студентів. Кращі доповіді були відзначені грамотами.

Так, грамоту І ступеню отримав Булавчик Максим Іванович (тема доповіді «Управління конкурентними перевагами сільськогосподарських підприємств на засадах діагностики їх маркетингової активності»)

Грамоту ІІ ступеню отримали Морозович Анастасія Ярославівна (доповідь на тему: «Доцільність застосування BIG DATA в діяльності Інтернет-магазинів»), Міщенко Вікторія Геннадіївна (тема доповіді «Збільшення клієнтської бази за допомогою воронки продажів»).


Грамоту ІІІ ступеня – Мельник Юрій Васильович (доповідь на тему: «Проблеми інтернет-маркетингу підприємства»), Коваль Владислав Миколайович (доповідь на тему: «Тренди цифрового маркетингу»), Рябенко Аліна Василівна (доповідь на тему: «Особливості конкурентної боротьби в інтернет»).

В цілому захід відбувся у приємній невимушеній атмосфері та став площадкою для нових знайомств та науково-практичних звершень.

Поділитися текстом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *