ЯК ЕФЕКТИВНО ПРОСУВАТИ НОВИЙ ФОРМАТ БІЗНЕСУ

Існує стереотип, що в Луцьку важко створювати та розвивати нові формати бізнесу.
Цей стереотип успішно зруйнував Passage Interdit, який зміг в одному приміщені ефективно поєднати коворкінг, івент-хол та офісний центр.
Про успіхи та помилки у просуванні цього нового для Луцька бізнесу студентам спеціальності 075 Маркетинг розповіла під час інтерактиву 19 листопада
Юлія Євпак, CEO Passage Interdit.

Безперечно, студенти дізналися багато нового і цікавого про івент-маркетинг та специфіку роботи креативних офісних просторів в Луцьку.
Впевнені, співпраця з
Passage Interdit та іншими практиками бізнесу збагатить знаннями та навиками майбутніх маркетологів.

Доценти кафедри маркетингу
Олег Ковальчук, Ірина Лорві


Поділитися текстом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *