VII Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених “Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки””

Шановні колеги!

запрошуємо Вас взяти участь у роботі

VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених

«АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ»

 

ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Теорія та практика маркетингового управління підприємствами.
  2. Практична реалізація засад маркетингового менеджменту на міжнародному та регіональному рівнях.
  3. Організаційне, кадрове, фінансово-облікове, логістичне та інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств.
  4. Інноваційно-управлінські засади розвитку підприємств.

Деталі у прикріпленому інформаційному листі

Інформац.лист.ММ_2020_08_05

Поділитися текстом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *