Розвиток компанії у соціальних мережах: чому це важливо і як досягнути успіху?

 

Просування за допомогою соцмереж стало у наш час обов’язковою частиною ведення й розвитку бізнесу. І, як бачимо на практиці, цілком оправданою.

За статистичними даними, більшість інтернет-користувачів проводять значну кількість часу у соціальних мережах. Спілкуються зі старими друзями й шукають нових, переглядають цікаві матеріали в різних групах і… купують різноманітні товари. Тому охоплення якомога більшої аудиторії у Facebook, Twitter та на інших ресурсах і донесення до неї потрібної інформації – невід’ємний етап справи у двох випадках:

  1. Продаж товарів.
  2. Формування попиту на бренд.

Чому це вигідно? По-перше, створення й просування груп потребує менше часу та коштів. По-друге, користувачі тісно пов’язані між собою. Статуси, новини, фото, відео бачать усі друзі, тому легко спрацьовує принцип вірусного маркетингу. По-третє, діалог із аудиторією ведеться у звичному для неї інтерфейсі соцмережі, що запобігає зайвій напрузі й не викликає потреби задіювати додаткові канали спілкування (телефон, електронну пошту та ін.).

Важливо! Спеціалісти не рекомендують перевтомлювати користувача, безпосередньо, продаючи, вказуючи ціни, характеристики та інші дані суто для продажу. Людина, яка заходить у соцмережу, прагне, насамперед, відпочити. Тому і контент їй потрібно давати відповідний. Цікаві зображення, елементи гумору, відгуки – ось елементи просування, які ефективно наштовхують потенціального покупця на думку про купівлю того чи іншого товару.

Основні принципи розвитку компанії у соціальних мережах:

√ Створення грамотної стратегії. Завчасно сплануйте дії і сформуйте можливі варіанти розкрути. Починати роботу без постановки цілі й вибору методів – велика помилка.

√ Визначення цільової аудиторії. Дуже важливо орієнтуватися у потребах потенціальних клієнтів, щоб уміти пропонувати їм те, чим вони цікавляться. Дослідіть стиль спілкування цільової групи. Подавайте інформацію у такій формі, яка буде зрозумілою для користувача і на яку він зможе адекватно відреагувати.

√ Забезпечення достовірності інформації. Вона обов’язково має бути перевіреною і актуальною. Дотримуйтесь обіцянок. Вказуйте лише дійсні, непротерміновані знижки, акції та подарунки.

√ Регулярне оновлення контенту. Якщо створити групу і не наповнювати її оригінальним контентом, підписники швидко втратять до неї цікавість. Розміщуйте статті, новини, фото, відео у формі, яка легко сприймається, й швидко реагуйте на коментарі – тоді буде створене живе спілкування. А якщо ще й інформація буде мати вірусний характер, самі ж користувачі розповсюдять її серед друзів.

√ Дослідження результатів. Постійно аналізуйте. Так вдасться швидко виявити проблеми й помилки у випадку їх наявності. Не забувайте спостерігати за конкурентами. Це допоможе своєчасно побачити власні недоліки й застосувати інші, більш ефективні елементи SMM-просування.

Вчіться, пробуйте, досліджуйте, креативте й розвивайте бізнес у соцмережах, адже це дійсно ефективний у наш час інструмент для продажу.

Поділитися текстом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *