В Луцькому НТУ відбулася V міжнародна науково-практична конференція

30 березня 2018 р. в Луцькому НТУ відбулася V міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки», яка була організована кафедрою маркетингу спільно з Луцькою міською радою та зарубіжними партнерами.

Науковий захід об’єднав молодих науковців та практиків. Відбулась цікава наукова дискусія з основних проблем теорії і практики маркетингового менеджменту. Особливе зацікавлення студентської молоді викликав практичний досвід використання маркетингової концепції управління, яким поділились представники бізнес-структур та органів місцевої влади.
Жваву дискусію викликали доповідь заступника директора з маркетингу СП ТОВ «Модерн Експо» Микола Жичук, який презентував доповідь «Маркетинг та теорія поколінь» та виступ проект-менеджера ТОВ «Агротехнолоджі» Юрія Власюка, який розкрив механізми створення торгової марки і стандартів фірмового стилю.
Економіст зі збуту ПрАТ «СКФ Україна» Олександра Драченко розповіла про особливості організацій збуту підшипників на вітчизняному та закордонному ринку. А Ольга Фоміна – маркетолог-аналітик департаменту маркетингу ПрАТ «Луцьк Фудз» поділилася з учасниками конференції власним досвідом здійснення ринкової аналітики.
Начальник відділу розвитку туризму Управління туризму та промоції міста Луцької міської ради Юлія Дацюк розповіла про успіхи та проблеми промоції Луцька.
Результати своїх наукових пошуків представили також і студенти Гнатюк Олена, Гринчук Вікторія, Ковтун Андрій, Булавчик Максим, Панченко Анна, Холончук Марія, Швирид Надія та Михалковська Анастасія.
Всі учасники конференції отримали збірники тез та сертифікати учасників. Найбільш яскраві доповідачі були відмічені дипломами, грамотами та подяками.

Поділитися текстом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *