Меморандум про співпрацю

09.02.22 р. В ДВНЗ «УжНУ» на кафедрі бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту (БАММ) відбулася робоча зустріч між гарантом ОПП «Маркетинг» д.е.н., с.н.с., доц., професора кафедри БАММ, Голови Закарпатської обласної організації ГО «Українська асоціація маркетингу» Жукова Святослава Августовича, керівником робочої групи к.е.н., доц., зав. кафедри БАММ Дюгованець Олесі Михайлівни, к.е.н., доц., доцента кафедри БАММ Курей Оксани Андріївни – з однієї сторони та гарантом ОПП «Маркетинг» к.е.н., проф, професора кафедри маркетингу Луцького національного технічного університету (ЛНТУ), Голови Волинської обласної організації ГО «Українська асоціація маркетингу» Войтовича Сергія Ярославовича – з іншої.

В ході зустрічі підписано меморандум про співпрацю та обговорено такі важливі питання:

1) підготовка і проведення (співорганізація) міжнародної конференції «Актуальні аспекти маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки» на базі кафедри маркетингу ЛНТУ;
2) можливості організації внутрішньої навчальної мобільності для здобувачів ОПП «Маркетинг»;
3) можливості наукової співпраці викладачів кафедр і проєктної діяльності;
4) умови та підписання договору про співпрацю між кафедрами двох університетів.

 

Меморандум
про співпрацю
між кафедрою бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту
ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
та кафедрою маркетингу Луцького національного технічного університету

Беручи до уваги спільну мету: сприяти розвитку теорії та практики маркетингу, співпраці між науково-педагогічними працівниками двох кафедр, між обласними організаціями ГО «Українська асоціація маркетингу» домовилися про взаємне співробітництво, зокрема:
1) взаємне інформування про науково-освітні проєкти, заходи що проводяться Сторонами;
2) обмін науковими дослідженнями, які можуть бути опубліковані Сторонами на веб-сайтах та у друкованих виданнях;
3) взаємне запрошення представників Сторін для участі в конференціях, круглих столах, семінарах тощо, організованих однією зі Сторін;
4) організація спільних науково-освітніх заходів (конференцій, конкурсів, грантових проектів, підвищення кваліфікації, стажування тощо).

Поділитися текстом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *