I ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ
«МАРКЕТИНГ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ»
яка відбудеться 5 жовтня 2018 року
у Луцькому національному технічному університеті
Напрями конференції:
- Маркетинговий менеджмент підприємства: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в умовах становлення інформаційного суспільства
- Стратегічні імперативи розвитку інноваційного маркетингу
- Маркетинговий інструментарій у цифровій економіці
- Маркетингові дослідження в середовищі Інтернет
- Сучасні інформаційні технології в галузях економіки
Участь у конференції безкоштовна.
Робочі мови конференції: українська, російська та англійська.
Для участі в інтернет-конференції необхідно до 04 жовтня 2018 року надіслати за електронною адресою e-mail: lntu.mark.conf@gmail.com тези доповідей та заповнити заявку на участь в гугл-формі за посиланням: https://goo.gl/forms/bneQRo4LZ2BidacW2
До 20 жовтня 2018 року тези доповідей матеріалів конференції будуть безкоштовно розміщені на сайті факультету бізнесу Луцького НТУ www.economosvita.lntu.edu.ua в розділі «НАУКА» – «ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇ».
Всі матеріали слід надсилати лише електронною поштою. Файли повинні бути названі за прізвищем автора або першого співавтора (наприклад, tezy_lorvi.doc).
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ:
– матеріали надсилаються обсягом 2-3 повних сторінки, формату А4 (інтервал – 1,5, основний текст – гарнітура – Times New Roman, кегль – 14, всі поля – 2 см, абзац – 1 см) та подані у текстовому редакторі Microsoft Word;
– праворуч – ПІБ, науковий ступінь, місце роботи автора (ів);
– нижче для студентів зазначити ПІБ наукового керівника
– нижче назва навчального закладу;
– через інтервал посередині сторінки – назва роботи прописними літерами напівжирним шрифтом;
– через інтервал основний текст тез з вирівнюванням по ширині;
– список використаних джерел подається загальним списком через інтервал від останнього рядка шрифтом Times New Roman, кегль – 12 з одинарним міжрядковим інтервалом і вирівнюється по ширині.
Зразок оформлення тез доповідей Н. В. Герасимяк, к.е.н., доцент Науковий керівник (для студентів): Н.В. Герасимяк, к.е.н., доцент Луцький національний технічний університет
ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
Основний текст Список використаних джерел
|
Оргкомітет розглядатиме лише матеріали, оформлені відповідно до вимог і подані у зазначений термін. Відповідальність за науковий рівень тез доповідей, обґрунтованість висновків, достовірність результатів несуть автори (відповідальність за зміст матеріалів, підготовлених студентами, несуть наукові керівники).
Матеріали мають бути ретельно перевірені за змістом і підготовлені відповідно до норм правопису та орфографії.
Адреса оргкомітету: 43024, м. Луцьк, вул. С. Ковалевської, 29,
Луцький національний технічний університет, кафедра маркетингу.
Координатори заходу:
Валентина Олександрівна Морохова –завідувач кафедри маркетингу, к.е.н., професор, Луцький НТУ (0332-25-36-12)
Ірина Федорівна Лорві – к.е.н., доцент кафедри маркетингу Луцького НТУ (0505576265)
Неля Вікторівна Герасимяк – к.е.н, доцент кафедри маркетингу Луцького НТУ (0500158100)