Чому 90 % контенту не працює, або Як написати текст для сайту?

 

Контент – надзвичайно важлива частина будь-якого інтернет-ресурсу. В мережі продає саме він, а не продавець. Не усвідомлюючи цього, дуже часто йому не приділяють достатньої уваги. Одні обмежуються мінімальною інформацією (назва, фото, ціна і, о вже дуже добре, характеристики виробника), інші дають більше, але не так, як це потрібно робити. Копіюють тексти у конкурентів, не слідкують за оптимізацією, або ж, обираючи принцип «що більше, то краще», переоптимізовують контент й допускаються низки інших помилок, які стають на заваді поставленим цілям.

Що ж робити? Завдання № 1 – усвідомити значення контенту у віртуальному просторі. Завдання № 2 – навчитися створювати тексти, які приведуть до успіху.

Важливі правила написання текстів для сайтів:

  1. Заголовок. Повинен містити правильні ключові слова – це допоможе користувачеві швидше знайти вас. Має бути привабливим і цікавим – щоб у людини виникло бажання натиснути на посилання й ознайомитися з інформацією. А ще він повинен відображати основну суть матеріалу – в іншому випадку ви можете втратити потенційного покупця на рівному місці й викликати у нього замість позитивних негативні емоції.

Створюючи заголовок, подумайте, як привернути увагу й зацікавити, але не відходьте далеко від реального змісту статті. Людина, яка захоче ознайомитися з інформацією, має отримати відповіді на свої запитання.

  1. Структура. Кожен текст, чи то стаття, чи новина, чи певний огляд, має бути побудований правильно. Писати все підряд, що прийшло в голову по темі, не замислюючись про подачу інформації – заздалегідь програшний варіант.

Має бути чітка подача першого абзацу – таке собі розширення заголовку. 2-3 добре сформульованих речення – і відвідувач захоче читати далі.

Тіло статті. Не вдавайтеся в крайнощі: погано і тоді, коли дуже мало, і тоді, коли надто багато матеріалу. Оберіть оптимальний обсяг. Розбийте текст на частини й дайте їм тематичні підзаголовки. А головне – розкрийте тему, обіцяну в назві.

Підведіть підсумки. Якщо людина прочитає увесь текст і дійде до кінцівки (досягнути цього дуже нелегко, але дуже вигідно), скеруйте її у потрібному напрямку. Зробіть так, щоб вона не тільки отримала інформацію про товар, але й безпосередньо ознайомилась з ним.

  1. Цікава подача матеріалу. Сухий технічний текст або, навпаки, суцільна «вода», та ще й надзвичайна кількість пошукових запитів, вставлених, де треба і де не треба, здебільшого нікому не потрібні. Контент має бути в міру коротким, чітким, зрозумілим і водночас цікавим та корисним. Дотримуйтесь єдиного стилю написання, використовуйте афоризми, знайдіть, чим «зачепити» читача.
  2. Думки спеціалістів. Висновки експертів, результати досліджень, статистичні дані неабияк формують довіру до вас, вашої компанії і ваших товарів/послуг. Не нехтуйте ними.
  3. Грамотність та інші технічні аспекти. Навіть найдрібніші граматичні помилки здатні похитнути довіру й зашкодити репутації, яким би ексклюзивним не був викладений матеріал. Уникайте помилок, вичитуйте тексти, вдосконалюйте.

Приділяйте увагу форматуванню. Шрифт, розмір, колір, виділення курсивом, напівжирним і т.д. повинні налаштовувати на сприймання, а не заважати. Оберіть один, максимум два шрифти. Виділяйте тільки потрібне (заголовки, підзаголовки, цитати тощо). Використовуйте списки.

Подібної технічної інформації у загальному доступі в інтернеті – більш ніж достатньо. Користуйтеся!

І пам’ятайте: важливо не сказати все, що хочеться, важливо задовольнити потребу і цікавість читача. Тільки тексти, написані за таким принципом, приносять бажані результати.

Поділитися текстом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *